Cicekbahcesi12 Kızlar lütfen yardim edin 😔 4+4te daha cok yeniyim, gecmeyen cok siddetli öksürüğüm var. Bu dönemde bundan kurtulmak icin ne yapabilirim lutfen benimle paylasir misiniz 😔
asil15 Cicekbahcesi12 canım benim istersen bir doktora git şiddetli öksürük gebelijde iyi olmuyor diye söylemişti sağlık ocağı.
Cicekbahcesi12 cylnmy bende sicak suya bal ve limon yapiyorum ama hic fayda etmiyor gece kriz seklinde geliyor artik öksürmeyim tutuyum dedikce karın etlerimde agri oluyo, soylediginizi denicem cok tesekkur ederim 🙏
Cicekbahcesi12 asil15 kadin hastaliklarina da bu ayin 25ine randevu aldim o zamana 6 haftalik oluyoruz belki kese gorunur diye acele etmedim ama boyle giderse bi gogus hastaliklarina gidicem konusmami uyumami derin nefes almami her seyi etkiliyor 🤦♀️