Merhabalar sabah suni sancı ile doğumum başlıcaktı 40+3üz. Yaklaşık 1.5 saattir 7-8 dkda bir sancım başladı.Belimden başlayıp alt karna vuran yaklaşık 1 dakika nefes gezen bişey sürekli yaşadığım karın sertleşmelerinden farklı Gazım varmış gibi bi his oluyor. Hastane de 20 dk mesafede doktor 5dkda bir gel demişti kendimi de ikna edemiyorum psikolojik gibi geliyor şimdi evham yapıp gitsem mi sabaha kadar da orda beklemek yorucu olur 🤦🏻♀️🤦🏻♀️