Doktora gitmeden böyle kürler yapılmamalı daha sizde ne olduğunu bilmiyorsunuz.benimde ilk çocuğum iki sene sonra oldu doktor biraz kilo ver çocuğun olur dedi 3 aylık d vitamini kullandım eşimde de morfoloji bozukluğu vardı ona rağmen hamile kalırsın çok şükür dediği gibi de oldu belkide sizinde basit birşey.sogan kuruyle zaman kaybetmeyin