Lovebaby27 Kızlar çevreye kulak asmayın lütfen ben evlendim 1 sene sonra başladılar çocuk ne zaman demeye ki bu soru bence çok özel , sorulmaması gereken , sorulursa ayıp olduğunun bilinmesi gereken bir şey. Bunun eğitimi olsa da versek keşke çıldırıyorum bu soruyu sorma hadsizliği edinenlere… Bende de kist vardı doktora gittim gereken ilaç tedavisini uyguladım, 1 senedir uğraşıyorum bunun için gebeliği de bu yüzden üzülerek ertelemek zorunda kaldım geçen ay ilk kez denemeye başladık ilki olmadı ama en azından vücudumun sağlıklı olduğunu biliyorum gerisi Allah’ın takdiri rabbim hepimizin gönlüne göre versin üzülmeyin lütfen 💝