yagmurplt aynı durumdayız sizinle15 günlük bebeğim, değeri 16.6 çıkmıştı doktor yarına düşmezse küvöze alacağım yarım aaat bir saat arayla sürekli besleyin dedi bir de mama verdi. Tüm gün ve gece o şekilde uyandırıp besledik ertesi gün 15.1 e gerilemişti. Küvöze yatırmadı 2 gündür devam ediyoruz. Yarın sabah test yaptıracağız yine ama bana gerilemiş gibi geliyor. Bu süreçte biberon şırınga vs derken hızlı içmeye alıştı, meme reddi oldu gibi geliyor ama henüz çok anlayamadım, fazla içmiyor memeden. Biraz toparlasın da ilerlemeden engellemeye çalışacağım. Siz lütfen dikkat edin