Endoplazmik Arkadaşlar yok uyku gelmiyor sabah suni ile başlayacaklar.. ne bekliyor beni merak.. açlık hissi.. yok uyuyamıyorum.. 39+1
Melmur Endoplazmik heyecan yapman normal Allah’ım sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ilk bebişmi