Kızlar merhaba 1 kızım var sağlıklı yaşayan. Kızım 10 aylıkken tekrar gebe kaldım, Bir oğlum oldu fakat doğumdan sonra öldü hipoplastik sol kalp sendromu hastasıydı 😓 çok zor günler geçirdim. Oğlumdan 5 ay sonra tekrar gebe kaldım. Fakat 7. Haftada kalbi durmuş karnimda kürtaj oldum. Sizce ben çocuk yapmaya ne kadar süre vermeliyim bir fikir verin sizce bana bedenimi dinlendirmelimiyim.