Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım 25 mart 2025 tarihinde doktoruma kontrole gittim yumurtama baktı ve büyüklüğünün iyi olduğunu söyledi ve çatlatma iğnesi yaptı ipneden 14 gün sonra kan tahlili yaptırdım ve beta hcg 96 çıktı 2 gün sonrasında tekrar kan tahlili yaptırdım bu kez 296 çıktı doktorum önümüzdeki perşembe tekrar çağırdı kese oluşup oluşmadığına bakıcakmış sizce kese görülürmü aralarda karnımda ağrılarda oluyor dış gebelik veya normal gebeliğin belirtileri varmı bende şuan aşırı uyku ve iştahımda açılma var sadece bulantı baş dönmesi falan yok ters bişey çıkacak diye çok korkuyorum birde doktorum perşembe günü gelmeden sağlık ocağında TSH,TAM KAN,VİTAMİN B12,HBA1C,AKŞ bu testleri yaptırmamı söyledi bunlar ne oluyor acaba bana yardımcı olabilirmisiniz lütfen gebelik çocuk konularında çok bilgisizim lütfen yardımcı olur musunuz bana