Nonamea Kızlar merhaba 34+ 5 haftadayım bu gece bebeğim cok hareketli acile gitmeme gerem var mı? Normal mi bu kadar hareket etmesi?
Elif1706 Nonamea benimde şuan öyle heralde anlaşmış olmalılar duştayken de karnımda belime sancı vurdu
mlkkk Nonamea ne güzel hareket ediyor artık iyice büyüdüğü için daha sert ve yoğun hissediyorusnuzdur hareket etmemesi sorun hareket etmesi değil 😊
mlkkk Nonamea korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum gün içinde çok ayakta kaldıysanız yürüdüyseniz bebek gece daha çok hareketleniyor bide artık çok güçlü o yüzden hareketleri de sert hissediliyor