Cerenyazgan Merhabalar çok fazla bilgi var ve ilk kez olacağı için oldukça deneyimsizim.Hadtsne çantasına neler konulmalı? Teşekkürler…
mlkkk Cerenyazgan hemşireye verilecek kıyafet zıbın bez eldiven şapka battaniye. Yedek en az 3takım 3zıbın 3çorap eğer takımlarda yoksa 3eldivem ve şapka 4adet ağız mendili . En az iki müslin örtü Yine yedek bir battaniye Emzik, mama hazırlamak için biberon ve mama Göğüs pompası Islak mendil pişik kremi iki adet alt değiştirme örtüsü 20adet bez bebek pamuğu Kendin için en az iki takım pijama veya gecelik Çorap Depend Göğüs kremi göğüs pedi İki adet emzirme sütyeni/atleti Terlik Peçete kolonya
mlkkk Cerenyazgan ben şöyle bi listeyi not almıştım eksik olmasın diye Hastane çantası Bebek için hemşireye verilecek [x] Alt üst takım [x] Şapka [x] Eldiven [x] Battaniye [x] 1Bez [x] Zıbın Bebek için yedek [x] Tarak [x] Bebek pamuğu [x] Tırnak makası törpüsü [x] Pişik kremi [x] 1pket bebek bezi [x] 2Alt değiştirme örtüsü [x] Islak mendil [x] Emzik [x] Mama (çay kaşığı) [x] İki adet müslin örtü [x] 4adet ağız mendili [x] 2adet çorap [x] 4adet zıbın [x] İki adet alt üst takım(şapka eldiven dahil) [x] Bir adet tulum Anne için [ ] Havlu [ ] Diş fırçası macunu kişisel bakım ürünleri tarak makyaj malzemesi vs [ ] Kirli poşeti [ ] Kahve [ ] Şarj cihazları [ ] Dezenfektan hijyen spreyi [ ] Kolonya [x] Kağıt havlu [x] 2adet pijama [x] Terlik [x] Eşarp [x] Çorap [x] 4Depent [x] Korse [x] Göğüs kremi [x] Süt pompası [x] Göğüs pedi [x] 1emzirme sütyeni [x] 1emzirme atleti
ikibebisannesii_45 Cerenyazgan Anne için: Depend külot emzirme sütyeni atlet çorap -terlik -mevsime göre yelek veya hırka konulabilir iki tane pijama takımı,bir tane tek alt pijama -ıslak mendil -peçete Bebek için: -hemşireye vermek için takım (battaniye,çorap,5 li hastane çıkışı,ağız mendili.bir bez) -üç tane 5 li takım -bir penye.bir müslin,bir hafif kalın battaniye (kışsa kalın da alınabilir) -4 tane zıbın -3 tane çorap -5 tane ağız mendili -7-8 tane bez -bir paket alt temizleme pamuğu -alt değiştirme örtüsü -kışsa yelek olabilir -mama Not: puset götürmek çok gereksizmiş çünkü eşim kendi kucağında tutmak istedi bebeği -ben emzirme pompası, emzik götürmedim Biberon ne olur ne olmaz diye koydum kullandırtmadılar. Şırıngayla verdiler. -göğüs pedi koydum ama kullanmadım çünkü sütünüz daha damla damla anca geliyor.ama doktor hastanede sağmaya başlatırsa belki gerekebilir ama genelde ilk memeyi emmeyi öğrenmesi için bunu yapmıyorlar bebek aç olduğu için de ek olarak emse bile mama veriyorlar. Ebebekte kaşık Biberon satılıyor onunla da karnını doyurmayı deneyebilirsiniz Normal doğum olacaksa belki ebeler hurma yemeyi tavsiye edebilir ben götürdüm bir kaç tane zor yedim ağrıdan Sağlıkla gelsin inşallah bebiş🙏🏻☺️
Girlmama Cerenyazgan 1 ay 6 gun once dogum yaptim benim listem bu sekildeydi ve tum goyurdujlerimi kullandim ekstra kahve makinesi, jacobs granul kahve, emzirme yastigi, petit-beurre, meyve suyu alin yaniniza