Melissahan
bence çok fazla stres yapmayın doktorunuz belki progestan falan verir bende geçen hafta boş gebelıkten kürtaj oldum ama ben inandımkı kendi kendime yaptım keseyi gördüm ve hep ya boş gebelıkse ya boş gebelıkse diye kurmaya başladım ve başıma geldi bence güzel düşünün güzel olsun ve test yapın doktorunuza gidin zaten progestan ilacı bu konularda iyimiş kullandınızmı bilmıyorum ama umarım hamilesinizdir ve sağlıklı kucağıza almayı nasip eder rabbim