Denizulker Selam anneler, Doğumu bekliyorum, tecrubem yok meme verme konusunda. Bebek doguldu diyelim ama hemen süt yok kolostrum geliyor. Onunla bebek doyacak mi? Geç gelirse nr yapacağım? Mamaya alışsında isteniyorum.
mlkkk Denizulker bir iki damla da gelse bebeğe vereceksin sık sık emzirmeye çalışacaksın sütün gelmezse yada yetmezse zaten ebeler mama getirir mideleri çok küçük damla da gitse faydalı olur ama emzireceğim mama vermeyeceğim diye de bebeği aç bırakmayın 😊
Nazsuuu Denizulker ben naptiysam bebeğimi emziremedim hiç o duyguyu yaşamadım ama bazı bebekler meme reddi yapıyor ne yaparsanız yapın tutmuyor inşallah sizinki tutar 🥺
ikibebisannesii_45 Denizulker ilk iki üç gün mecbur mama vereceksiniz ve bu süreçte emin olun mamaya alışır demeyin. İlk önce ebeler de evdeyken de aynı şeyi yaptırırlar.(emzirmek) sütünüzü bol bol vermeye çalışın artması için. Doymadığı zaman illa ağlayacak ya da sürekli emip ağlamaya başlayacak. Mecbur öyle durumlarda mama vereceksiniz. İnşalllah hemen sütünüz gelir. Rabbim sağ Salim kavuşmayı nasip etsin🙏🏻
ikibebisannesii_45 Denizulker alışmaz canım. Çünkü sen öncelik olarak kendi sütünü vereceksin doymazsa mama vereceksin. Blberona alışmaması için ebebekte ve trendyolda kaşık Biberon var onu kullanabilirsiniz. Ya da emmeden akmayan bşberonlar var mecbur emme refleksi yapması gerekiyor. Ondan alabilirsiniz. Ya da çay kaşığıyla. Aç bırakırsanız sarılık olabilir ki zaten çoğu bebek maalesef sarılıkla doğuyor
ddefnos Denizulker ilk önce doğum anında stresini azalt etraftaki hic biseyle ilgilenme etkilenme sadece bebeğine odaklan doğumun sezeryan ya da normal olsun odaya geldiğin gibi bebeğiyle ten tene temas yap onu sevdiğini senin olduğunu düşün süt getirmek için bunlar cok etkili sonra sütüm az diye düşünme hemşireler bebek ağlayınca hemen mama verin diyor buna düşme zaten migdesi küçücük doyuyolar ben hiç mama vermeden iki yaşına kadar emzirdim çok şükür meme reddi oluyor bazı donemler sütun az olabiliyor ama hiç birinden etkilenmeden devam etmek önemli hastane içinde hoşaf yapıp goturmeni oneririm güzel süt yapıyor eve geldiğinde de uyumak önemli
Denizulker ddefnos teşekkür ederim motiveniz için, sizin hemen sütünüz geldi mi? Mesela ben şu an sıkıyorum meme ucunu sarı sıvı geliyor.
ddefnos Denizulker sezeryan doğum yaptım korkuyordum gelmeyecek diye hemen geldi doğumdan önce öyle sıvı falan gelmemisti bilmiyorum daha mı iyi gelmesi inşallah sizinde hemen gelir🧡
2baby1cat Denizulker ilk günler bir kaç damlayla bile doyuyor bebekler, zaten mideleri kiraz büyüklüğünde oluyor doymaz diye korkmayın😊
Sedakrt Denizulker ilk doğumumda hemşire göğsümü sıkıp emzirmeye çalıştı sarı damla şeklinde aktı sütüm zaten yenidoğan bebeğin alacağı miktar 1 çay kaşığı oluyor sarı süt çok faydalı. Bende sütüm yok sanarak hemşirelere mama verelim mi doyuyor mu emin değilim dediğimde merak etme bezini değiştirdik bir sorun yok mama vermeyelim emzirin demişti bol bol sabırla emzirin emdikçe kanallarınız açılacaktır 🥰
[silindi] Denizulker bebek onunla doyuyor zaten ama yeteri kadar ememiyor diye annem ilk Bir kac gun kaşıkla mama akıtmisti agzina
Girlmama Denizulker tabikide kolostrumla doyar zaten mideleri cok kucuk oluyor ilk gun hemen doyuyorlar