@Mrym54 bende ayniyim husuzsuz bacak sendromu var ikinci dogumumda oldu devam ediyoruz hala geceleri yastık koyupda yatıyorum bacak arasına o biraz rahatlatıyor magnezyum kullanıyorum hiç faydası yok bende bir bayan yazdida sıcak tutuyorum diye bende şimdi sıcak uyguluyorum belki iyi gelir yoksa ağrıdan durulmuyor son aylar daha kötü oluyorum masajla idare etmeye calisiyorum