Kizlar suan 32+3 um allah nasip ederse ikinci sezeryanim olacak ama cok korkuyorum ilki genel olmustu simdi belden uyusmali dusunuyorum ama korkuyorum yok sirt agrisi yol bas agrisi kaliyor diyorlar genel olursamda uyanamamak gibi bir korkum olustu nasil oluyo ban bir anlatirmisiniz ya gun yaklastikca korkum artiyor