Kızlar adetimin 2. Ve 3. Günü haftasonuna denk geldiği için gidemedim mecburen pazartesi yani sabah gideceğim adetimin 4.günü oluyor bu bir sıkıntı yaratır mı? Bana bir kağıt vermişlerdi 2-5 günleri arasında gelebilirsiniz diye. Bi de gittiğimde sadece kan verip çıkıyor muyum yoksa ekstra muayene edecek mi bir daha