snylyy sen baya yanlış anlamışsın sanırım 😄😄 spinal belden altının uyuşturulmasına deniliyor belden iğne vurularak yapılıyor. Ben sadece sezeryanda yapıldığını duydum onun. Epidural anestezi normal doğumda da yapılıyor o da sancıları engellemek uyuşturulmak için yapılıyor ama o zaman ıkınmamız vs de zor olmayacak mı hissetmediğimiz için, ben bu yüzden emin olamadım iyi mi kötü kü😕