Sulegull fiziksel olarak büyük olması anne babanın özelliğine de bağlı büyükse büyük küçükse bebekte küçük oluyor çok etkilemiyor önden gitmesi doğumu ama doktorlar müdahale edebiliyor kolay doğum olsun diye. Benim ilk gebeliğimde iki hafta öndeydi normal doğum zor olur diye 37+1de çatı muayenesinde doğum başladın diye uyardı doktor 37+4 de doğumum başladı uyarmasa bebek gününü bekleyebilirdi. Bu ikinci gebeliğim yine iki üç hafta kadar önde ve ilki normal değil sezeryan oldu o yüzdem ikinci de bebek beklemeyebilir günü önde gidiyor erken de olabilir diye doktor uyardı