tugcebaby1 Hep bu postları görüp hayal ederdim bir gün bende bu haftalara gelirmiyim diye çok şükür 💙🤭 yarınıda güzel atlatırsak perinatoloji randevumuz var kalpte bir damar gözükmüyor pozisyondanda olabilir dendi dua edin bize teyzeleri🥹🥹
GirlandBoy_Mom tugcebaby1 maşallah canım💕bizimde son 95💙 inşallah güzel sonuçlar alırsın canım benim 🤲
Nur_kybs tugcebaby1 ay benimde son 100 ve benim perinatoloğumda aynısını söyledi bebeğim için bende yarın gideceğim birbirimize dua edelim
Tugba_turk46 tugcebaby1 son 11 ☹️ hem heyecan hem korku ama korku ağır basıyor ikinci sezeryanımı olacağım birbirimize bol bol dua edelim hamişler🤲🏻💙