Girlmama heyecanli1anne__ bunlar onemsiz gidip doktora sormalisin ya d alabaratuvardan grafik almalisin sadece grafikten anlasiliyor
reyhan03K heyecanli1anne__ doktorla görüşeceksin gidip grafik halinde olacak doktrun sisteme düşmüştür cinsiyetiniz belli mi
tahamommy Bu değil hastaneden aldığın grafik önemli canım bu sadece kan sonuçların, grafikte ense kalınlığı burun kemiği vs ile tekrar bi sonuç yazıyor , internette de araştırma bulamazsın boşuna evham yapma
heyecanli1anne__ tahamommy hastaneden herhangi bir grafik vermediler ultrasondan baktılar birde kan ver dediler ikili tarama yapıldığı gün mü vermeleri gerekiyordu o grafik kağıdını
tahamommy heyecanli1anne__ kanlardan sonra rapor olarak çıkıyor canım doktorun demedi mi şu kadar gün sonra gel diye, bana 2 hafta sonra gelmişlerdi randevu bulamadığım için hastaneye gittim sekreterle görüştüm sadece sonucumu almak istiyorum dedim çıkartıp verdiler öyle
heyecanli1anne__ tahamommy ha kandan sonra mı veriliyor 1 hafta sonra çıkar bana gönder sonuçları demişti gönderdim de cevap vermedi doktorum o cevap verene kadar duramayacağım için buraya yazıyım dedim 🙂↕️
heyecanli1anne__ erikarpuz evet özelde yaptırdım doğum paketi aldım aldığım günde yaptılar zaten testi zamanı gelmişti çünkü
erikarpuz heyecanli1anne__ ben de özelde yaptırdım kendine iyi bak uygulamasına grafik de düşüyor 1 haftayı bulur demişlerdi 3. gün grafik de düştü ordan takip edebilirsiniz daha iyi sonuç için doktorunuza sorun tabi
heyecanli1anne__ reyhan03K görüştüm doktorumla çok şükür bir sıkıntı yokmuş gayet iyiymiş şuan 14+1 16. Haftada gitcem cinsiyet için. tahmin ediyim mi dedi ama cinsiyet partisi yapacağım için kesin değilse etmeyin dedim 😂😂