Naz22n ilk öğrendim 4. Haftada bir iştah açılması başladı hiç başlamayacak sandım sürekli canım bir şeyler çekiyordu neyse ki sonra ilacı varmış bulantı için onu kullanmaya başladım bir nebze olsjn iyi geldi yine illa ki oldu ama hayatıma devam edebiliyorum