Selin3434 user2524 ben otomatik joienın kullanmıstım faydasını gördüm smdı yine ondan almak istiyorum
Sila41_ user2524 nasıl alıştırırsan onu ister bebek sallarsan hep sallanmak kendi haline bırakırsan da kendi halinde olmak bilmediği bir şeyi istemez bu yüzden alttakini tercih edeceğim ben ayrıca motor becerileri için de alttaki öneriliyor ama sen ben sürekli sallarım bu şekilde sorun olmaz dersen ilkini de seçebilirsin
seyma0661 user2524 üstteki modele bebek doğduğu an koyabilirsin, alttakine de 3.ayında filan. çünkü oturur pozisyonda. Bende alttakini aldım ama keşke üstteki tarzda bişey de alsam dedim 😂 bu arada üstekini uzun süre kullanamazsın alacaksan daha uygun fiyatlı bişey bak, alttakini daha uzun kullanırsın
mlkkk user2524 bende bu ikisi arasındayım eğer kolik veya durmayan bi bebek olursa sallanan iyi olur ama öyle bi durum olmazsa baştan sallanana alıştırmak istemiyorum zaten emip uyuyor yatırdığın yerde kırkı çıkana kadar, sonrasında manuel olan daha iyi oyalıyormuş seviyorlarmış. Açıkçası ben acele etmeyeceğim doğumdan sonra bebeğin durumuna göre alacağım😂
Turuncukadin user2524 ben iksiinden de almadım hem evde yerim yok hem de bebeğimin durup durmayacağı kesin olmadığı için boşuna para vermek istemedim
gokcekocyigiit user2524 tamamen seninle ve bebeğinle alakalı bir tercih, ben asla sallamıyorum, kızım hep kendisi uyudu, sallamaya karşıyım o yüzden standart model benim için avantajlı, ama yakın arkadaşım oğlunu sallanan modelle daha çabuk sakinleştiriyordu 🙂
user2524 gokcekocyigiit o zaman doğduktan sonra çocuğun karakterine bakarak almak daha mantıklı. Elektrikli 0-9 ay manuel 0-2 yaş kullanabilme vaadi veriyor. En iyisi ben almayı erteleyeyim 😄😌
gokcekocyigiit user2524 Kızım 3 aylıkken kullanmaya başladım, 5 aylıkken çoktan bıraktık, bence de hemen almanıza gerek yok 😅