Arkadaşlar alınmasın, ben de kendi gözlemlediğimi aktarayım. İş yerlerinde 2 Ayça tanıdım, hırslı biraz içten hesaplı ve menfaatçi tiplerdi ilginç şekilde aşırı benziyorlardı. İlkokul arkadaşım vardı bir de Ayça o hele benim travmam. Okuma bayramı gösterisine hazırlanırken provada beni itip belimi masaya çarptırmıştı, çok cadı bi kızdı 😅