Bacılar 26 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim ve sezeryan doğum sorun şu ki son zamanlarda alt karnımda sürekli batma hsii oluyor vajinal kısımda sanki pat dye birşey vuruyor can acıtması var ve biraz yürüş fln yapmaya kalksam sezeryan yerimde çok ağrı hissediyorum niye böyle oluyor lütfen yardmcı olur musunuz tecrübesi olanlar illaki vardır