Bemie
Bemie bizimle konuşuyor, oyalıyor mu acaba? Yoksa zaman nasıl geçecek diye düşünüyorum beni endişendiren kısım bu 😁 nasıl zaman geçecek ne yapacam o an diyorum
Zaten 10-15dk sürüyor, içeride yaklaşık 10 kişi var biri dogrudan sizinle ilgileniyor, herseyi ona soyluyorsunuz ‘midem bulandı vs gibi’ ona göre hemen ilaç enjekte ediliyor. Mesela ben uyuşmadığım için aşırı panikledim, hemşire kafamı ellerinin arasına alıp sevip ‘sakinleş,hersey 5dkda olup bitecek, bak benimde 2 çocuğum var vs diye diye baya biseyler anlattti,kafami dağıtmaya çalıştı (devlet hastanesi)