Kızlar yaklaşık 1 aydır çok özür dilerim balgamlı hırıltılı öksürüğüm var grip gibi oldum sesim falan değişti sonra geçti öksürük de gitti Hamileyim bir şey de kullanamıyorum bi ara geçer gibi oldu 2 gündür tekrar başladı özür dilerim hem balgam hem öksürük hem hırıltım var bu neyden olabilir acaba şuan grip gibi de değilim açıkçası