Merhaba arkadaşlar benim Perşembe günü adet günümdu leke geldi bı kere adet oldgumu anladım sonra gelmedi cuma günü de cumartesi de lekeli geçti bugün hafif soktu sanirim renk olarak da kırmızı oldu ama sorun şu ki o yoğun kanama yok ped bile değiştirmiyorum acaba sokmedi diyorum ama peçete ile silince baya bı akıyor (klomen) kullanicam tedavi görüyorum çocuk olsun diye doktorum salı gününe kadar sökmese gel test yapalım dedi ama soktu gibi ama yoğun değil sizce normal mi ilaç atayım mı