Elfo ben yürürken zorluk çekiyordum bebek büyüdükce vücut alışıyor ama belli bi yeri geçince artık kasıkların belin vs kaldırmıyor onlarda normal buda geçirdiğim süreçlerdendi gene sorarsın kontrolünde ama içine sinmediyse erkene aalabilirsin tabi imkanın varsa 🥰 ama ben sordum normal demişti