zeyn42
Canım benim doktorum çalışmama bile bir şey demedi masa başında işinse git dedi, kahverengi leke progestanı kullandıkça azaldı ama ultrasonda kanama gözüküyor, 6. Haftadayım 8. Haftaya kadar normal böyle şeyler dedi doktorum hatta yerleşme kanaması bile olabilir dedi. Bence çok kasma kendini, çünkü sağlıksız bebek ne kadar hap versekte düşüyor dedi doktor. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah sağlıkla alırız kucağımıza