Aybuke5 Az önce bitane postada yazdım da pek gören olmadığı için ben yeni açmak istedim bazen karnıma ufak şekilde ağrılar oluyo sizdede oluyo mu veya sebebini biliyo musunuz
Fadiiiik Aybuke5 herkez normal diyor bebek genişliyo diye öyledir galiba sen kac haftalıksın ? benimde yürüdümde kasığım ağrıyo 😔 inşallah minikler sağlıkla gelir cnm🤲🏾Aminnnnn
Duyguyy Aybuke5 acikcasi cok onemli oldugunu dusunmuyorum ama isin icinde bebislerimiz var onemlide olabilir 🤷🏻♀️☺️