Busra2013 Aacemianne genelde 12 de yapiyor doktor ama doktorun soylemediimi ne zaman gelmen gerektigini
Aacemianne Busra2013 söylemedi. Daha doğrusu bir kere gittim daha doktora eğer taramaya çok vakit varsa ara kontrole gideyim diye sordum
Asyasel1720 Aacemianne 12ci haftada gitmiştim ultrasonda 11+2 günlük çıkmıştı doktor yapabiliriz dedi yaptırdım bende şuan 20+5 günlük oldu hala sonuçları alamadım
Anonim1601 Asyasel1720 merhaba ikili taramayı doktorunuz mu yapıyor yoksa başka bir doktora mı yönlendiriyor
Asyasel1720 Anonim1601 ölçüm için başka bir doktora yönlendirdi ense kalınlığı haftası falan sonra doktora gittim tekrar kağıt verdi bununla birlikte kan ver dedi verdim bende
Aacemianne 11+0 oluyoruz yarın.Randevu aldım. Yapmazsa bi kontrole gitmiş olurum nasipse. Çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için. İkinci hamileliğim ama sanki her şeyi unutmuşum ilk zamanlara geri döndüm aynı telaş panik duruyormuş 😊
Asyasel1720 Aacemianne gittim sonuçları almaya randevum yok diye tersledi ilgilenmedi ultrason için tekrar kayıt açtır dedi kayıt açtırmaya gittim randevular dolu dediler bende başka bir hastaneye gidiyorum artık oradaki doktor da sonuçları istedi alamaya çalışıyorum sonuçları ama ilgilenip de vermiyorlar
Aacemianne Asyasel1720 aa biz olmasak kime bakacak bu doktorlar çok merak ediyorum. İlgilenmeleri lazım. Bence şikayet yazın
Asyasel1720 Aacemianne iki defa gittim ikisinde de vermedi başkalarına gönderdi sözde verdiler bir kağıt o da e devlette yazan şeyler bana grafik şeklinde vermeleri gerekiyormuş
Asyasel1720 Aacemianne evet grafik vermediler birde tavırlı tavırlı iş yapıyorlar artık bugünde vermezlerse şikayet edicem