31 haftalık hamileyim göğsümün ucu kuruyor emzirmekten cok korkuyorum cünkü gögüs bölgem çok hassas normalde de. Nasıl emziricem bilmiyorum sanki yara olacağını hissedersiniz ya ucuna dokunmak bile eskiden beri beni rahatsız hissettirir acıyor gibi oluyor. Bende mi gariplik var bilmiyorum…. Nemlendirici ve gümüş kapak aldım kacıncı haftada kullanmaya baslamalıyım ?