Naz22n 4+5 bende de gece oldu lekelenme çok korktum çok endişelendim gece kırmızıya yakın bir pembe lekelenme idi sonra biraz daha kahveye döndü sabahı zor ettim sabah erken saatlerde baktığımda yine kahve bir kaç damla idi. Yerleşme kanaması diyorlar ama tüp bebek olunca insan korkuyor doktorumu aradı m çok normal olduğunu tekrar kırmızıya dönerse fitili bırakıp kalçadan progestan iğne başlayabiliriz dedi. Şimdilik kırmızıya dönen bir lekelenmem yok. İnşallah sorun olmaz biraz endişelendim