Merhabalar doktor kontrolünde femara kullandım 28 martta günün doktora gittimgde yumurtalarımın geliştigini söyledi önümüzdeki haftayı degerlendir dedi. 7 nisan da progesteron için kan verdim 21.34 cıktı yumurtlama olmuş adetim 12 nisan olması gerekiyordu. Olmadım hamilelik varsa geç döllenmeyse kan verdigkmde hamilelik cıkar mı acaba