Merhaba kızlar
27 Martta doğum yaptım 1 hafta kadar iştahım iyi değildi memnundum halimden ama sonrasında feci arttı sürekli açlık hissim var bu durumu yaşayan var mı gecicimi ?
Kilo vermişken almak istemiyorum doğum kilolarımdan kalanlar var onları vermek istiyorum.. Bu durumu yasayan var mı ?