Evet kizlarr 38+4 te sancilandim sancılar 100 e kadar vurdu kadın doğum yok o yüzde ilçe hastanesinden il üniversiteye ambulansla gittim ama orda doğum yapmak istemediğim için başka bi şehir hastanesine gittim yatış yapıldı ama bebegin kafası büyük olduğu için doğum sırasında karar verilecekti ne olacağına doktor bana güvenirsen normal doğum olur dedi ama bendeki korkuyu görmeniz lazım kabul ettim hemen suni takıldı sonra suni sancılar 100 e vurdu ben o sırada plates topundayim hiç hissetmedim açılma olmadı 13.45 den gece 4 e kadar hiç acilmam olmadi hastaneye 2 cm acilma ile gitmiştim ebem geldi banyoya gir 30 dk boyunca duş al dedi gir çık hareket falan derken 6 7 oldu sonra bebegin suyu patladı ve o can alıcı sancılar gelmeye başladı öldüm öldüm dirildim yok böyle bisey 1 2 saat öyle çektim ki görseniz dirseklerim yara içinde ebe baktı bebegin kafası hiç oynamiyo falan dedi secde pozisyonunda alttan bebegin kafasıyla oynadı derken bir kaç kez zorla ıkındım bebegin kafasi çıktı ama böyle bir acı yok allah yardım etsin herkese ebe ben ikin diyince ıkın nefes al diyince al dedi bende devam ettim bebek yarıya gelince istemsizce ıkındım ve dikişsiz çıkabileceğim doğumda yanlis davrandığım için yırtılma oldu 4 dikis atıldı ve kurtulduk 2 saat doğum odasında kaldim sonra
esim geldi yanıma tam o sırada ebe alt muayene yapıyordu bi anda baktım ebe yok ben tabi dogum sarbosuyum ben baktım ses geliyo horlama sesi sandim edim uyuyor meğerse kan tutmuş bayılmış ben o halini görünce acımı unuttum nasıl ağlıyorum dağ gibi kocam koltuğa yığılmış ebe hava tskiyo bi anda meyve suyu veriyorlar şekerini olcuyorlar kendine geldi bi ufak bütün aile doğum odasına alındı yanımızda olsun diye bütün doğumhane ekibi oradaydı ebe diyo biz nasıl nazlı bi aileye denk geldik bebegi bi yerde karısı bi masada koca ayrı bi yerde hep bayginlar🤣🤣🤣🤣ordz onlara 1 aylık mazeme verdik dogumum çok zor geçti ama böyle de bir anımız oldu