Merveee11223 aynı benim eşim. Kürtaj olalı 1 sene oldu. Ne kavgalar ettik.. Korundu, ben istemedim korunmadı. Ovulasyon günü olduğunu anladı yorgun oldu,uykusu geldi onu bunaltmış oldum. Velhasıl şimdi kendisi istiyor :) ne yapalım senin yüzünden zaman kaybettik diyorum ama yapcak bişe yok sonuçta onunda kararları önemli diyorum. Eşinizle iş birliği içinde olun diyorum. İstemiyorsa bekleyin o sürede vucudunuzu hazırlayın.