efeduru merhaba kendinize boş yere evham yapmayın bence inşallah yoktur. Tedbir almakta fayda var testi var onun safra açlık yaptırılıyor devlette yaptırmak uğraştırıcı diye biliyorum. Ben özelde yaptırdım 4 günde falan çıkmıştı sonuç. Çok şükür negatifti ama ara ara kaşınmaya devam ettim ayrıca yemekten sonra midem aşırı rahatsız oluyor tansiyonum bile düşüyor. Yediğiniz bir şeyden kaynaklı olabilir, mevsimsel de olabilir anlayacağınız 🙏🏻iyi düşünün iyi olsun inşallah