Simuzar_Alizade canım korkma ben 6 aya kadar sadece 3 kere gittim doktora hem benim hastanem 1 saat uzaklıkta olduğu için hemde hiç tedirgin olmadım sitres yapmadım kanamam vs olmadı şükür sende içini ferah tut kanama falan yoksa bebek iyi demektir zaten 16-17 haftalardan sonra hareket eder rahat olursun bende şuan 35 haftalığız 37 de gidicem mesela bebiş için endişelenme 12 . Haftadan sonra düşük riskin kalkıyor