Nghnnklcc Benim idrar tahlilimde çok az enfeksiyon göründü. Ama rahatsız olduğumu söylediğim için 6 günlük vajinal fitil verdi. 3 gündür kullanıyorum gayet iyiyim şuan. Ama asla antibiyotik vs kullanmamı önermedi. Bol bol su iç dedi. Her akıntının sebebi aynı değil, ister istemez flora değişiyor, zaten akıntı olması normal zaman zaman yeşilde gelir dedi. Kaşıntı, koku, yanma vs yoksa değerlerde de sorun yoksa bi sıkıntı yoktur dedi. Bide internette herşeyi aratma bana sor doktora gel dedi 😂😂