Hanımlar bana bir yardım edin ya 20 aylık bebeğim normalde meme ve mama şeklinde kucağımda uyuyakalıyor gece uykusundan önce ama bugün hiç biberon vermeme kararı aldım şimdi de muhallebi tarzı bir karışım yaptım yemedi akşam yemeğinde de yarım kase çorba anca yedi yemedi o da 2 saat oldu ne verebilirim ben yatmadan önce bana önerilerinizi sunarsanız çok mutlu olurum aslında Kadimli olarak bırakacaktım mamayı ama bugün tamamen bir anda kesme kararı aldım bakalım nereye kadar. Önceden Gece de tok olduğuna emin olduğum için uyansa da aç olduğu için uyanmaz dı ama şimdi başka Bir alternatif ihtiyacım var