Buse4161 Böyle bir bilgi var elimde bebekte doğum izi çıkmasına sebep oluyormuş doğru mudur acaba canım pilav üstü ciğer istiyor çok fena 🥺
2Princess1Mom Buse4161 Leke ile alakası yok içerisinde çok fazla A vitamini olduğu için yasaktır. Ama abartmadan nefsinizi köreltecek kadar yiyebilirsiniz.
Smile0 İlk hamileliğimde defalarca yedim çok şükür hiç bir şey olmadı bu hamileliğimde de yiyorum canım istedikçe çok takılmayın bence.
Momuyy Buse4161 kızlar benim bir tanidigim kahvaltıya ciğer yapıyordu bildiğin haftada en az 1 kez maşallah bebeği gayet iyi asla doğum lekesi olmadı
Moomtoobee Buse4161 bende yedim Bi kaç kere çok severim ve canımda çok istedi doktor sakatat onermiyo ama yasak yani neden bilmiyorum
minikbebegim06 Buse4161 ben yemiştim öğün haline getirmemek şartıyla 1 2 kere leke falan olmadı hurafe onlar
babyandmom__ Buse4161 Yedim. Gramına dikkat ettiğin sürece bişey olmaz. Canın ne istiyorsa ölçülü tüket
Yogurtlupilav Buse4161 hurafe bunlar.. çok fazla ve üstüste yemek (herşeyde olduğu gibi) zararlı ama birkaç kez yenir birşey olmaz.
Turuncukadin Buse4161 canım bende çok yemek istedim o yüzden birkaç çatal aldım ama doktorum çok önermedi çünkü içindeki A vitamini çok fazla olduğu için bebeğe fazla geliyormuş doğumdan sonra yersin dedi