Hepinize selam.. 3 nisan yani 10 gün önce kürtaj oldum. Ne yazıkki kalp atışlarını duyamamıştık kürtaj sonrası kontrole gittiğimde bir sorun olmadığını ve istersem deneyebileceğimi söyledi doktorum. Bazıları bekletiyor 3 ay bazıları hemen diyor. Açıkcası bir yanım çok istiyor ama aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum. İlk gebeliğimdi..🪽
Kürtaj sonrası regl olmadan gebe kalanlarınız var mı