Bebek hareketlerim gayet iyi. Ancak gün içinde mesela ben ya da eşim konuştuğunda herhangi bir hareketlenme olmuyor.dokunduğumda da çoğunlukla tepkisiz.ama kendi kendne gayet hareketli.yani nasıl desem daha çok kendi kafasına göre hareket ediyor gibi. Benim bebeğim gibi olan var mı