Merhaba benzer süreci kısa zaman önce yaşamış biri olarak size motivasyon olması için anlatmak istedim. Bende sizin 2 defa çatlatma iğnesi oldum sürekli kendimi gözlemliyordum iğnedeki betahcgden dolayı yalancı gebelik belirtileri falan hissediyordum hatta ikincisinde kesin oldu diyip bayağı üzülmüştüm ağlamıştım madem sorun yok neden olmuyor diyerek,sonra durumu doktorumuza anlattım o da kafanı bir sporla meşgul et dedi o ay eşimle bir spora başladık ama her günümüzü spora göre planlıyoruz bayağı önceliğimiz haline getirdik… 3. iğnemi eşim vurdu ve hiç belirti hissetmiyordum hatta ya iğne bozuk ya da sen yapamadın ben önceki iğnelerin belirtisini hissetmiyorum dedim ve kafamda bu ayı direk olmadı diyerek attım.Çatlatma iğnemde ovitrelle aşırı zor bulunuyordu yazık eşimde ben şimdiden eczaneleri arayayım sonraki ay için alalım diyordu..Derken reglim yaklaştı klasik kasık ağrıma belirtileri bir erken gebelik testi alayım bakayım yine de ne olur ne olmaz dedim negatif çıktı testim ama doktorum illa ki kanda görmek istiyor gidip sağlık ocağına kan verdim ertesi gün 222 hcg ile POZİTİF olduğunu öğrendim bayağı olmaz dediğimiz olmuştu 🤭 Şimdi 10 haftalık hamileyim yakın zamanda sizin gibi hissediyordum ama gerçekten kafanızı rahatlatmak çok önemli imiş bunu hep duyuyoruz ama kendim de yaşadım.
Eşiniz ve sizin tüm değerleri normal ise stresinizi birlikte bir spor aktivitesine verin kafanızı rahatlatın,inşallah pozitif haberinizi duyarız 🌹