ikibaloglanannesi aysenurrkucuk Oğlum 37+0 da doğdu (kuveze girmedi) Nişanım geldi birkaç saate suyum geldi. Açılma ilerlemedigi için zorunlu spinal sezeryan oldum devlette🧡 Salı 39+1 de ikincime kavuşacağım inşallah belirti yok🌸