36+4 uz bizde ve hala çalışıyorum cuma gününe kadar sonra izne cikacam iyice agirlastim bebekim masalalh çok hareketli rahat vermiyor ☺️ tahmini 10 Mayıs ama nezeman gelirse bakalkm beyimiz bekliyoruz sağlıkla dogsunlar insalalh hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar doğumumuz hepimizin çok kolay geçsin inşallah 🤲🥰