iremd-1798 yeni_anne2 az olmuş daha ya ben fazla bekliyordum çünkü bir aralar çoğu zamanım burada geçiyordu sonradan daha az girmeye başladım ama çok yorum yapıyordum ahahhaha 😅
Parinas yeni_anne2 0 🙈soracağım şeyleri genelde ya doktora soruyorum ya eski postlara bakıyorum ihtiyacım olmadı hiç. Ama elimden geldiğince yorum yapıyorum soranlara ☺️