Kızlar 30. Haftadayum bu 3. Oluyor kalktığımda beri ellerim ateşte yanmış gibi yanıyor şuan telefondan bile zor yazıyorum biryere dokununca vs bildiginiz yanmış gibi ellerim ya da kaynar su dökülmüş gibi bildiginiz yanıyor ama dışardan bişe gözükmüyor niye böyle oluyor ya ve nasıl geçebilir suya sokuyorum buz tutuyorum yok gene aynı