Buse4161 Hahahaah hiç önemli değil benim de umurumda değil sezgisel besleniyorum o an canım ne çekiyorsa. Sonuçta bebek üretiyoruz yani canımızdan can yapılıyor. Bol bol yiyelim eksiği olmasın fazlası olsun. Nasılsa doğumdan sonra vercez hiç takmaya değecek bişey değil. Bu sayede kilolu insanlarla empati yapmayı öğrendim. Hahahaah bunlar beni kesmez, ben bişey yemedim ki diyorum sürekli hahaha. Yarasın valla evet bu arada zaten yaz geliyo çok yemek yiyemeyebiliriz. Peynir karpuz zamanı gelmem üzere 🤤