danla2711 ya aynı korku benim de ilk doğumumda vardı, normal doğum yaptım da vaktiniz oluyor öyle apar topar dizilerdeki gibi olmuyor ki zaten, benim sancım basladı 2-3 saat evde çoğalmasını bekledim sancıları saydım bu sırada merdiven in çık squat işte çeşitli şeyler yaptım acıktım eşim tost yaptı bende o sıra duşa girip heryerimi keseledim temizliğimi yaptım mis gibi oldum sonra tostumu yerken eşim sacımı kuruttu, saçımı düzleştirdim bile hatta😅😅😅 öyle sonra hastaneye gittim şimdi yine normal doğum düşünüyorum, suyunuz gelse bile hastaneye gitmek için 1 saat zamanınız var o sırada halledebilirsiniz